Sergu reumatoidiniu artritu. Pastoviai tenka vartoti nedideles metylprednizolono dozes. Vargina padidintas plaukuotumas. Situaciją dar pablogino depiliacija vašku.Plaukelių tik padaugėjo. Galvoju apie depiliaciją Soprano lazeriu, nes ataugę plaukeliai šviesūs ir ploni. Ar galiu tikėtis efekto?

Iš Jūsų klausimo galima spręsti, kad tikriausiai vargina ir hirsutizmas, tokiu atveju reikia atlikti didesnį plaukelių šalinimo lazeriu procedūrų skaičių, reikalingas dažnesnis palaikomųjų procedūrų skaičius. Situaciją apsunkina šviesūs plaukeliai, kadangi tokiu atveju procedūros nėra tokios efektyvios, kaip esant tamsiam plaukui. Tad plaukelių skaičius tikėtina sumažėtų, tačiau labai didelio efekto tikėtis nereikėtų.

Tiksliau situaciją pakomentuoti galėtų procedūras atliekanti gydytoja, įvertinusi endokrinines problemas, sritį, kurioje norite atlikti plaukų šalinimą lazeriu, plaukų spalvą ir storį.

Posted in: Plaukų šalinimas lazeriu

epiliatorius